Szükség volt a napi edzésekbe egy kis változatosságot varázsolnom. Egy ideje csak a szobabiciklivel volt szorosabb kapcsolatom. Úgy gondoltam a nagy felfújható fittnesz labdámmal fogom színesíteni a programot. Hozzávetőlegesen 50 cm átmérőjű a laszti, így tökéletes arra, hogy négykézláb csináljak feladatokat rajta.  A hassal ráfekszem és így a gerincemet és a csípőmet is könnyen kimozgatom. Régi jól bevált „cicahát – kutyahát” mozdulatokkal kezdtem. Igazán jókat mulattam. Többször is úgy dőltem el oldalra, mint a „Jancsi baba”. Volt, hogy az utolsó pillanatban még sikerült a kilengésemet korrigálni, de azt is be kell vallanom, hogy talán többször landoltam valamelyik oldalt a földön. Ilyenkor elkiabáltam magam apunak, hogy némi segítségre szorulok. A 10. visszarakás után már kezdte Ő is úgy érezni, hogy edzést tartok neki is. J Lábaimmal végül rájöttem, hogy kitámaszthatom magam, így onnantól kezdve nem volt ide - oda dülöngélés. Fejemelésekkel folytattam volna, de csúfos vége lett. A buksim nem óhajtotta elhagyni a labda felszínét, akármennyire is próbálkoztam. Áttértem a fenék formálásra, ami ugyan a kerekesszékben ülve jelenleg kevésbé mutat jól, de eljön még az ideje, hogy a farzseb hogy mutat a nadrágon  is fontos szempont lesz egy farmer vásárlásnál. Ugye Marietta? :) Később kikerült a hasam alól a labda és háton fekve a lábaim alá tettük. Kezdetben csak belenyomtam a sarkamat, hogy nyúljanak a szalagok a térdemnél, majd falnak támasztva tolni kezdtem, hogy a combjaimat is átmozgassam kicsit.

 Néhány hete Anna barátnőmtől kaptam egy izomstimuláló készüléket, aminek a tappancsaival mozgásra késztetem az izmaimat. Egy 15 perces intenzív kezelés után az izmaimat imádom fogdosni, nyomkodni, és nem utolsó sorban mutogatni. J Nézd, nézd, itt van a kis izmocskám, érzed? A vádlimon, karomon észrevettem változásokat. Nyilván nem lettem (mégJ) Béres Alexandra izomzatú, de kezdetnek nem rossz. Természetesen tudom, hogy a kis készülékem nem helyettesíti a mozgást, de voltak olyan napok, amikor nyert a lustaságom. Az elmulasztott tornákat másnap igyekszem beépíteni az az nap végzettekbe. Így az évi 365 óra mozgással töltött fogadalmamhoz tartom magam. Sőt az év eleji lelkesedésemnek köszönhetően, amikor is 1,5 – 2  órákat dolgoztattam magam, olykor megengedhető egy kisebb lazsálás. De ebből nem csinálok rendszert!  (Fanny)

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr722658294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása