A csütörtök este a retró jegyében telt. A képen látható szereplőkkel ugráltam kitartóan. Az úriember mellett édesanyja tornázott, aki megszégyenítően jobban bírta, mint én.

Elolvastam a munkahelyemen a beszámolóitokat és muszáj volt nekem is csinálnom valamit. Gondoltam, azzal kezdem, hogy haza is gyalog megyek. Közben megterveztem: ajtó kinyit, cucc ledob, gyors átöltözés, asztalt eltolni, hajat összefogni és hadd szóljon! A hajat összefogninál egy kicsit elakadtam, mert egy gyöngyös hajgumit találtam, ami persze elszakadt és úgy pattogott a szőnyegemen, ahogy nekem kellett volna. Összeszedtem, de később azért ráugrottam egyre.

Most szombat van: izomláz a hasamban és a vállamban. Nem kis kínok között jutottam el idáig. Rögtön a bemelegítésnél éreztem már, hogy jójóelégvolt. Egy négyemeletes házban lakom, a harmadikon. Távhő. Szóval az összes sporttevékenységem itthon: bikram: torna, bicikli, aerobik. Legalábbis az elején, aztán a hálószobából engedem be a friss levegőt. Ugrabugra közben meglepődtem, mert azt hittem, hogy sokkal jobban fogom bírni. Csinálni kell, nincs mese! Holnap remélhetőleg megkapom a sztriptíz aerobikot. Ha jó,mindenképp adom Gigus! :) A retró torna ugyan vicces volt, de hanyagolható.

Pénteken munka után Nóri kolléganőmmel lementünk a konditerembe egy háromnegyed órára. Kicsit bolondoztunk és jókat nevettünk, hogy milyen hamar kifognak rajtunk a súlyok és az összes többi kütyű, de megállapítottuk, hogy nagyon jó volt, és még ilyet. Csak zenét kellene levinni, azzal talán könnyebb.A héten háromszor sétáltam haza az irodából. Egyszer pedig be. És az volt a legjobb. Fél 8-kor találkoztunk Kittivel (Szomszim=Szomszédom) a lépcsőházban és nekivágtunk a mínuszoknak. Ő a Bajcsynál dolgozik, én a Kodály köröndnél. Nagyon szeretném, ha megismernétek, mert egy szuperjófej csaj. Azon leszek, hogy csatlakozzon hozzánk, már finoman utaltam is rá… Már több éve rendszeresen sportol, hatalmas szíve van, nagyon okos és nagyon jó humora van. Itt a helye!:) Gyere Szomszi!!!!:)

Jövő héten mennem kell kötelező üzemi vizsgálatra, hogy alkalmas vagyok-e a betöltött munkakör elvégzésére. Megnéztem a kartont és volt egy rész, ami a sportolást firtatta: rendszeres, rendszertelen, nem. Szééégyen, hogy most a helyes válasz az lesz, hogy: nem. Ugyan aktív hetet tudhatok magam mögött (magamhoz képest), de a legnagyobb jóindulattal sem mondhatok mást. Ugye. Vagy? No, de jövőre!:)

És így a végén halkan elsuttogom a bűneimet: pizza, csoki, fánk, magok, cukor a kávéban, esti evés(ek).

..bár Gigussal megbeszéltünk, ha mozgunk, ezek simán beleférnek.:) Szóval akkor most nyomok is egy kis habot a kávémra!:)

Csók csajok és hajrááá!:) 

(Barbi)

 

 

Nincs...elvitte a cica

 

Futókarrierem pár napja (persze csak rövid időre) derékba tört, amikor egy sérülés (így mondják a nagyok, ugye?) következtében az a fránya cipő feltörte a sarkamat, így kénytelen voltam ma is mezíláb a szőnyegen zsírégetni Béres Alexandrával. Már kezdünk úgymond összeszokni, lassan fejből nyomom a szöveget is, csak kevésbé vagyok mosolygós, mint ő, de lesz ez jobb is!

Mai észrevételeim a következők: nincs hasizmom és ami még viccesebb, nyakizmom sincs. Egyszerűen eltűnt, vagy gyárilag hiányzik, nem tudom. A legnehezebb része az edzésnek, amikor hasizom-gyakorlatot kell csinálni anélkül, hogy fognám a fejem. Ez nekem kettős hendikep, hisz egyik helyen se működik e harántcsíkolt izomszövet. 

Biztosan mindenki előtt van a biológia termek sztárja, Samu a csontváz, de jobb helyeken (például az én szertáramban is, ez itt a reklám helye) megtalálható Lajos is, akin izmokat és belső szerveket is lehet tanulmányozni. Nos, Lajosnak rengeteg nyakizma van és hasizma csak azért nem olyan sok, mert ott mutogatják a belső szerveket is és nem férne el, de egyik oldalon látható és le is szedhető (szegény Lajost egyébként teljesen ki lehet pakolni, mint a bontott csirkét, aztán persze összerakni már nem mindig sikerül a diákoknak).

Először arra fogtam, hogy császármetszésnél elvágták a hasizmaimat, de aztán rájöttem, hogy nekem soha az életben nem is voltak ott izmaim. Életemben nem tudtam kéz nélkül felülni.  A nyakamat meg még sose vágták el, így ott még erre sem tudtam gondolni. :)

Szóval új bónusz célként kitűzöm magam elé a nyak-és hasizom növesztést. 

Szurkoljatok!  

(Gigi)

 

 

Túl a vizsgán és a heti edzéseken…sajnos Azért sajnálom, hogy hétvégén nem tudok sportolni, szombatra tervezett edzés vizsgaidőszak miatt kimard (mint utólag kiderült nem is lesz, így legalább nem emésztem magam a színtan írásbeli közben, hogy mennyivel jobban élvezném, ha épp a srácokkal rögbiznék)

Tehát összegezve a hetemet: 4 napos sportterápia után nem bírom megemelni a karom a vállam fölé az izomláztól, de megérte. Tegnap sajnos nem volt időm tanulni, mert a reggeli sportterápia után készülnöm kellett a vizsgámra, nem teljesen tartozik ide, de sajnos a suliba nem tudok segítség nélkül bejutni, így mindig jóval hamarabb elindulok, hogy találjak egy pár segítő kezet aki besegít a suliba.

Ma reggel bicajozással kezdtem majd a kedvenc állva tanulás következett, amit ma kicsit elsumákoltam, mivel a folyosó közepén van az állítógép mindig jár arra valaki akit feltarthatok, és tehetem amit nagyon szeretek: beszélek és beszélek … ez megy. De egy órát álldogáltam.

Délután egytől sportterápia, igaz ma rövidített verzió, csak 45 perc első pár percben kezembe akadt egy kosárlabda…dobálgattam palánkra…inkább mellé és mivel kicsit égő volt, hogy egy labda sem akart bemenni a kosárba inkább mentem a talajra. 

Aminek örülök, hogy pár gyakorlatomhoz növeltük a súlyokat, terveim szerint minden nap egy gyakorlatot nehezebb súlyzókkal csinálok, de szigorúan egy feladatnál növelünk, mert nem akarom túlerőltetni magam, sajnos megtapasztaltam milyen amikor ész nélkül edzek.

Kellemes erősítés után most ismét tanulás vár.

Hétvége pihenés, hétfőtől újult erővel nekivágok a feladatoknak!

 

Kellemes hétvégét!

(Marietta)


A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr172571920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

novakrea 2011.01.11. 11:34:21

Csak így tovább! Nagyon ügyes vagy! A bejegyzéseket olvasgatva, kezdek én is kedvet kapni egy kis mozgáshoz, talán vissza kéne térni újból a jégkoronghoz... :) Sok sikert a vizsgákhoz és már nagyon hiányzol az edzésről!!! :D
Pusssz!
süti beállítások módosítása