A mai másfél órát nem csak taposással töltöttem a szobabicajon. Színesítettem egy kicsit a programot.  Fülembe hangos zene szólt, a lelkem csak úgy táncolt s közben, míg az egyik részem pihent addig a másikat mozgásban tartottam. Nincs lazsálás! Hátrafelé tekerve a pedálokat hatszor sikeresen teljesen kört rajzoltam a levegőbe, ez öttel több a tegnapinál. Mint beszámoltam korábbi irományomban a teljes körbe tekerés egy bizonyos pontnál eddig megakadt, így onnantól kezdve fáradás után visszafelé csinálom, így jött létre az én saját „taposós” módszerem. A normál előre való bicajozás mozdulatainak imitálása csak visszafelé tekeréssel sikerül, ez annak „köszönhető”, hogy a bal lábam, egyenlőre gyengébb a jobbnál, így teljesen nem tudom lenyomni a nyomnivalót. Viszont a jobbal „húzni” már megy. Vicces látvány lehetek. Főképp mikor elővarázsolom magam mellől a 0,5 literes üveget félig vízzel feltöltve a kezembe kapom és „súlyzózásba” kezdek. A betegség sajátossága, hogy bármi nélkül is képes vagyok – vagy éppen nem vagyok – úgy emelgetni a karomat, mintha több 10 kilóval harcolnék. Néha egy 1,5 literes üdítő ivása is kihívás, amíg tele van. Így nálam akár a távirányító is betölthetné a súly szerepét. J Minden porcikámat átmozgattam fentről lefelé haladva. Majd egy keretet adva a mai edzésnek, ha már taposással kezdtem, ezzel is fejeztem be. Egy igazi mindent bele befejezés volt, ami után azt éreztem, hogy bár nagyon elfáradtam, de igazán kellemes volt. (Fanny) 

 

Máris vannak tapasztalatok

Ma is szerettem volna futni, de "csak" egy 40 perces zsírégetés jött össze Béres Alexandrával. 
Valószínűleg egy - mások számára - teljesen evidens dologra jöttem rá: nem túl okos dolog vadiúj cipőben - magadhoz képest - elsőre sokat futni, még ha Nike is...Beöltöztem, gyerekek apjukkal a kádban, ragtapaszok, gézdarabok a feltört sarkamon...mindhiába. Nagyon fájt. Tudom, már szültem is, és mi ez ahhoz képest, meg Laca szerint gondoljak a rabszolgákra, nekik mennyire fájhatott mindenük, de nem akartam. Nem szerettem volna a tegnapi csodás élményt elrontani, így átöltöztem, levettem a csudacipőt és bekapcsoltam Alexandrát, aki közölte, hogy 3 és fél hónapos terhes, de ennek ellenére úgy nyomta a hasizmot, a hátizmot, az ugribugriról már nem is beszélve, hogy csak azért nem rettegtem végig az edzést, mert tudtam, hogy végig kihordta a babát és azóta már meg is született. Szóval Szandival töltöttük az este egy részét és most is nagyon jól érzem magam...jó dolog ez a sport. (Gigi)

 

...a terveim:
Én azért hagytam abba a sportot többször is, mert meguntam. Arra gondoltam, hogy most akkor szórakoztatom magam. Kipróbálok egy csomó mindent, bikram, spinning stb..
Kértem barátnőktől indokolatlan dvd-ket. Kaptam: retro-torna, tudjátok az a fényes cicanadrág és plüss hajpánt. Ígértek még: sztriptíz aerobik, zumba aerobik, hastánc aerobik. Tényleg, Gigus Neked még milyen van?:) Ez így legalább vicces.
 
Az is jó játék, ha az ember nem száll fel mondjuk a kisföldalattira, hanem sétál. Mi is ezt tettük reggel Szomszikámmal és 45 percen keresztül nagyon jót beszélgettünk. Talpig sminkben, jókat nevetve gyalogoltunk a mínuszban a munkahelyünk felé. Ismételjük.
 
Tegnap még bohóckodtam a súlyzókkal, de ezt ne is vegyétek figyelembe.
 
Eredmény: 
Enyhe izomláz a bicajtól a lábamban és…
Rengeteg nevetés – Gigus a mai beszámolód zseni
Elégedettség
Öröm
 
Egész biztos vagyok benne, ha elkezded olvasni a beszámolókat, megfertőz. Észre sem veszed, de mozogni fogsz. Péter kezdte és lett belőle a Suhanj! Alapítvány és sokan itt vagyunk már. Gondótátok vóna?:)  (Barbi)

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr652561128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuss_Gigi 2011.01.05. 12:57:53

Fanny, Barbus, szuperek vagytok!

Mosolyka · http://www.mosolyka.com 2011.01.05. 20:15:14

Imádom, ahogy írtok és azt is amit csináltok! :)

Fuss_Gigi 2011.01.06. 13:49:35

Barbus, nekem főleg Béresem van, de azért szétnézek még. Engem is érdekelne a sztriptíz, meg a többi is, ha Neked bejönnek!
Fannus, szuper vagy a körökkel, óriási tempóban nyomod!
süti beállítások módosítása