Megváltozott az edzéstervem az elmúlt hetekben. Míg korábban futásra igyekeztem felkészíteni magam, és ezért az edzőteremben futottam, kocogtam, gyalogoltam, taposógépeztem és bicikliztem, most az otthoni tornázáshoz kaptam kedvet.

Nem kellett sokat gondolkodnom, hogy milyen videóra tegyem ezt, van ugyanis egy nagy kedvencem, akit úgy hívnak, hogy Jillian Michaels. Az amerikai Biggest Loser című műsorból ismerem (ne hasonlítsuk a Nagy Fogyás néven futott magyar próbálkozáshoz...), ahol Bob Harperrel (később ő is szerepelni fog majd blogbejegyzésben) együtt most épp a 11. évadban fogyasztják immár a kólán és hamburgeren élő amcsikat - elég nagy sikerrel. Nemcsak azért szeretem Jilliant, mert remek edző és láthatóan ért ahhoz, hogy mit kell tenni a fogyás érdekében, hanem azért is, mert a lelki folyamatokkal is tisztában van. Munkája során megtanítja azt is, hogy hogyan fogadják el magukat az emberek, hogyan helyezzék a saját szükségleteiket előtérbe, szóval nemcsak edző, hanem pszichológus is. Mellesleg kamaszként még duci lány volt, aztán nekiállt edzeni és sikeresen lefogyott.
A videóin persze mindez ilyen mélységekben nem tud megjelenni, de én azt is nagyra értékelem, hogy a gyakorlatok során nemcsak simán biztat, hogy kitartás, kibírod, gyerünk, hajrá, hanem a legkritikusabb szakaszokon emlékezetedbe idézi, hogy miért csinálod ezt az egészet. Csak annyit mond, hogy gondold végig, hogy mi a terved, mit szeretnél elérni - és ez pont elég, hogy az ember csakazértis folytassa. Máskor meg csak annyit mond, hogy "Do not forget to breathe!", hát, fogalmam sincs, hogy csinálja, de ezt mindig olyankor dobja be, amikor ténylegesen annyira a feladatra koncentrálok, hogy a légzésemről teljesen el is felejtkezem.
Mostanában a No More Trouble Zones c. videójára tornázom, akit érdekel (na nem az, hogy én hogyan tornázom, hanem hogy milyen a videó), az itt beleleshet:

Jó edzést mindenkinek! (Eszter)

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr792728943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása