Kicsit megzavarta a januárra tervezett dolgokat, hogy hétfőn beköltöztem egy rehabilitációs intézetbe. Szeretek itt lenni, mert lehetőségem van kihozni magamból a maximumot...néha többet is, az bánt nagyon, hogy egy seb miatt nem tudok úszni járni, pedig az az egyik kedvenc sportom. 

Első napomon pakoltam...kimaradt a mozgás:( De kedden végre álltam 1 órát. Mivel vizsgaidőszakom van rengeteget kell tanulnom, így míg más ember leül tanulni mert kényelmesebb, én felállok az állítógépbe. Hihetetlen mennyire jól esett, 4hónapja nem álltam. Állás után bicajoztam elektromos biciklin, ami igaz, hogy passzív mozgás, de a lábaimnak elengedhetetlen. Szerdai napom már tartalmasabb, reggel 30 perc bicajozás, utána egy óra állás és ami a legjobb: sportterápia. Ami 90 perc igen erőteljes mozgás, kondigépen és talajon! Ez vár rám ma 13:00-tól. 
Esti programom még a szokásos szerdai kosárlabda edzés :) 2 óra mozgás ismét. Erről még írok a későbbiekben, mert most mennem kell...zeng a korház folyosója: Ebéd!!!
Kell is az energia sport előtt. kicsit megnehezíti a blogolásom, hogy hol van netem hol nincs, mint a mesében...de igyekszem.
Beszéltem ma egy dietetikussal is, szeretnék valami jó kis diétát, de sajnos ez nagyon nehéz nálam, mivel egy gyógyszer miatt eléggé kötött az étrendem, pedig a tervezett egésszséges életmódhoz hozzátartozna a megfelelő étkezés, kiváncsian várom mit alkottak nekem mára. :)

Hajrá csajok :)

(Marietta)

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr592563193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majudi 2011.01.06. 11:41:29

Drága Marietta!
Nagyon köszönöm, hogy meghívtál a blogra, szívesen olvasom az írásaidat! Folytasd, van tehetséged is hozzá!!!!!!!!
A vizsgáidhoz nagy kalap ...szerencsét kívánok!
Vigyázz magadra, mielőbbi gyógyulást kívánok!
Szeretettel: Jutka
süti beállítások módosítása