Az elmúlt napokban a szobabicaj pihent az ágyam alatt. Későn jutott időm a mozgásra, de kihagyni nem szerettem volna, így elalvás előtt háton fekve vettem kezelésbe izmaimat.  Nagyon hasznosnak bizonyult az éjszakai polcon tárolt könyvem, mert a kis vizes palackomat elfelejtettem bekészíteni, egyedül pedig, nem tudok kiszállni az ágyból és kirohanni, orvosolni a problémát. Egy keménykötésű több mint, 270 oldalas olvasmányt emelgettem. Meg kell, hogy valljam a 30-nál már azon gondolkoztam, vajon miért nem inkább könnyű, rövid és szellemes képregényeket tárolok magam mellett, mennyivel egyszerűbb dolgom lenne. Bár tudjuk, nem mindig az egyszerűbb út a jobb. Ez most is így volt, és a végére mikor túl voltam az 50-50 emelésen jobb érzés volt, hogy nem hagytam abba és nem cseréltem le egy szó szerint könnyű olvasmányra. Majd kevésbé látványos, de annál hasznosabb izomcsoport szorításokba kezdtem. Fentről lefelé haladva a 20-20 „befeszít, majd elenged” gyakorlatot csináltam. Karok, fenék, combok s végül a vádlik következtek. Egy kong-fu mestertől tanultam imaginációs gyakorlatokat, amik ilyen helyzetekben tökéletes feladatnak bizonyulnak. Elképzelem, hogy felülök, emelem a lábaimat vagy akár futok. Ha valóban a tevékenységekre koncentrálok, azokat az izmokat mozgásra sarkallom, melyek szükségesek mondjuk a felüléshez. Emlékezz csak arra, ha álmodban, mondjuk nagyon sokat sétálsz vagy  lépcsőzöl, reggelre úgy érzed mintha valóban megtörtént volna, majd akár az izomláz is megérkezik bizonyítva, hogy az izmaid dolgoztak, még ha közben csak feküdtél is. Mára ezen módszerre  alapulva egy fittnesz videót  választottam az internetről mozgásképp. Amit tudok fizikálisan is csinálok, a többit pedig mentálisan fogom elvégezni. 

(Fanny)

 

 

A hétvégi bűnözésem után( 2 szelet pizza egy perec és egy kitkat) újra belevetettem magam az „aktív” korházi életbe. 

Azzal kezdtem a hetet,hogy az állítógépben nagyon meghúztam a jobb karomat, naggggyon:( Nem is foglalkoztam vele míg sportterápián az egyik gyakorlatnál azt hittem elsírom magam a fájdalomtól( 2 zsámoly közt ülök a földön és ötvenszer kinyomom magam rajtuk). Ki is hagytam:(

De hősiesen megcsináltam minden mást a szokásos 90 percem alatt, de nagyon bekeményedett a karom:(

Este így pihentettem, remélem holnapra megjavul, mert lelkiismeret furdalásom van, hogy nem 100%-os a mai teljesítményem.

Keddi programom: 9-től sport, nem éreztem, hogy még fáj a karom így nagyon vígan növelgettem a súlyokat: tricepszre az eddigi 12,5 kg helyett 15 kg és mellizomra is ugyanez, és még egy gyakorlatomnál lecseréltem a gumiszalagot erősebbre. Totál hulla lettem a 1,5 óra után, de nagyon büszke is, hogy ekkora súlyokat emelgetek…ez volt kb ebédig amikor annyira elkezdett fájni a karom, hogy a székemet alig bírtam tekerni, ezzel fárasztottam mindenkit, hogy mennyire fájok.

DE! Megérdemlem! Minden hozzáértő megmondta, hogy pihenjek…de nekem aztán lehet beszélni, most fekvés és türelem…Holnap este kosár, arra össze kell szednem magam!!!

Szerda reggel boldogan vettem tudomásul, hogy kutya baja a karomnak. Sajnos tanulnom kellett így kimaradt az állás…13:00 sportterápia, mindent maximálisan kivégeztem, kellőképpen elfáradva kezdek tanulni, este 7-ől edzés ♥ Remélem most jobban bírom mint múlt szerdán, és nem akadályozom a fiúkat sem. 

Pár hónappal ezelőtt felajánlottak egy fotózást, aminek kimondhatatlanul örültem, de valahogy ki is ment a fejemből, kedden hívtak, hogy akkor jövő héten valamikor megejthetnénk....Hoppááá…itt ez az „izé” a hasamon!!! Úszógumiformavalami….

Tehát van durván egy hetem, hogy „fotoképes” legyek…nem kis meló!

Holnaptól 0diéta és tripla hasizom!!!

Kitartás lányok! Lassan jön a tavasz :D 

(Marietta)

 

Nem sikerült igazán aktiválnom  magam az elmúlt napokban, így nem ment a torna és a jóga sem, maximum sport a séta volt babakocsival és az orvosi váróban rohangálás Dorka után. Ma viszont nagy levegőt vettem és nekiláttam. Évekkel ezelőtt kaptam apukámtól egy kis otthoni fitnessgépet, amit gyakorlatilag ő használt eddig, én csak néha. Most áthoztam magamhoz és erőt véve magamon, használtam jó fél órát. Az elején rögtön nehezebb verzióban, hol 9, hol 16,5 kg, de volt,hogy 25,5 kg plusz súllyal toldottam meg a gyakorlatokat :D És a kis nehezékeim önállóan is dolgoztak a padon. Ha ez nem inspirál,akkor semmi :) Ma este még kicsit jógázok lazulásként, mert nagyon érzem minden porcikám :) Nagggyon jó :))

(Lina)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr672579913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása