Fittlesz-L 2011.04.10. 18:09

Újra itt! :)

Igencsak rég írtam…sajnos okkal. Elég mozgalmas volt az elmúlt 2 hónapom, költözés, beilleszkedés, korház…Minden ami nem fitt :(
Elkezdtem vívni valamint folytatom a kosárlabdázást…azaz folytatnám, mivel betegségem miatt kényszerpihenőn vagyok/voltam, de a héten újra nekilátok az aktív életemnek. Azaz tegnap kezdtük, Mia barátnőmmel kimentünk a Népligetbe „futni”, hosszas készülődés után (ami annyit jelent nálam, hogy mit vegyek fel…és illik-e a nadrágomon lévő narancssárga varrás a napszemüvegemhez) nekivágtunk. Bemelegítés…és futás…volt a terv, de sajnos a liget nem igazán kerekesszék kompatibilis…gödrök, repedések, úthibák, minden ami nekem akadályt jelent. Miámnak kiadtam utasításba, hogy fusson előre, és majd egyszer beérem…de hősiesen kitartott mellettem : ) így a tervezett futásból 1,5 óra séta lett, ami szerintem szintén nagyon jót tett nekünk : ) Kellemesen elfáradtunk mind a ketten, nekem a lelkemnek tette a legjobbat, mivel már nagyon hiányzik a mozgás. Terveim szerint a héten minden nap megyek vívni, és szerdán végre kosarazok is picit, persze csak mértékkel, és ez a mérték az amit nekem nagyon nehéz betartani, mivel ha elkap a hév nincs megállás(megülés).
Hajrá csajok! Itt a tavasz :)

(Marietta)

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr362814856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása