Lina vagyok, 28 éves leszek, 2 csodás leányzó boldog anyukája. A két babavárás közt villámgyorsan felszaladt rám 30 kg, aminek az eltüntetésével azóta küzdök. Október óta sikerült a kitűzött 28 kg-ból 7-et leadnom, még torna nélkül - és ez itt a kifogás helye: lányommal együtt göthös köhögősök voltunk -, de ennek vége. Mivel a leadott kilók szerencsére látszanak, az is látszik, hogy bizony torna is kell. :) A bőröm nem szereti a dolgot és jó lenne némi izom a zsír helyére. A konkrét célom: legkésőbb június 7-ig 21 kg-tól megszabadulni szoptatás mellett, betartott 160 ch- os és tejmentes diétával, min. heti háromszori tornával. Mellette jógázni is elkezdek újra, szeretnék megint hajlékony is lenni. :) Arról nem is beszélve, hogy szeretett bátyámnak illő ajándék lenne újra fittnek lenni és futni vele születésnapján egy Szigetkört :)

 

 

Szisz vagyok, 26 éves, fegyelmezetlen. Én vagyok az, aki mindent akar egyszerre, ebből persze természetszerűleg káosz lesz... Hétköznap 9-11 órát ülök a „könyvelésen”, szombatonként másoddiplomára gyúrok, félévente megspékelem egy-egy vizsgaidőszakkal, de beszélnék egy harmadik nyelvet, közben nem vagyok hajlandó lemondani sem a jó filmekről sem a szépirodalomról, színházról, bulikról, barátokról, családról, sőt a sportról sem... Fél éve a bikram jóga is az életem része, de nagyon sokszor a prioritási sorrendem végére szorul, pedig végre egy sport, ami abszolút boldoggá tesz! Ja, és enni is szeretek, éhesnek lenni nincs idő, ami könnyen megszerezhető azt eszem, átgondoltság nélkül. Szóval nekem (is) egy hiperszuper időbeosztásra és egészségesebb „irodai kajára” kell koncentrálnom, hogy 2011-ben fittebb lehessek! Hajrá lányok! :)



Mariettának hívnak, 26 éves vagyok. 2007 szeptemberében volt egy nagyon súlyos balesetem, ami következtében deréktól lefelé teljesen lebénultam. Kellett pár év hogy megemésszem a történteket, de már megértettem, hogy teljes életem lehet így is, csak nehezebb, mint járóként. Balesetem előtt nem érdekeltek a sportok, még véletlenül sem edzettem, tornáztam, de mára életem egyik legfontosabb része lett a mozgás. Sőt! Talán a legfontosabb, hihetetlen mennyi érdekes embert ismertem már meg e miatt és lett energiám az ÉLETHEZ. Rengeteg tervem van a jövőre nézve, jelenleg kosárlabdázom és rögbizek, de ahhoz hogy bírjam a mindennapi kerekezést elkezdtem edzeni, valamint fontos a lábaim karbantartása így gyógytornára is járok. A cél: fogyni, erősíteni (mind a mozgó és nem mozgó testrészeimet) valamint, valamelyik kerekesszékes sportban sikereket elérni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr762560092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuss_Gigi 2011.01.05. 12:59:52

Lina, Szisz, Marietta! Hajrá 2011! Megcsináljuk!
süti beállítások módosítása