Ma egy kicsit színesítettem a programot és megkerestem egy ősrégi Rubint Réka cd-t. Kissé elbizonytalanodtam, amikor többször is kihangsúlyozta, hogy ez sokkal nehezebb, mint az első (az nincs meg). Aztán amikor elkezdődött, kitettek egy kis órát a sarokba, ahol visszafelé számoltak és csak 25 vagy 30 perc ketyegett. Na, gondoltam, ezt féllábon is! :)

 
Amilyen az én formám, ő is pont babát várt, de szerencsére ő néha megállt azért a gyakorlatokkal, nehogy baj legyen. Ilyenkor gyakorlatilag kilépett a képernyőből, be  a szobába és "Abba ne hagyd!" felkiáltásokkal próbált motiválni. Ravaszabb, mint Alexandra, mert egyszerre erősít több mindent, például guggolások közepette még súlyzózol is, amit félliteres palackkal is lehetett volna helyettesíteni, de nekem hirtelen csak egy literes dobozos tejek voltak kéznél, így amikor már leszakadtak a karjaim és letettem a tejeket, azzal nyugtattam magam, hogy eddig úgyis dupla annyival csináltam, így belefér egy kis pihi. Tetszenek a Hrabal-i körmondataim? :) 
 
Szóval ugráltunk majd 30 percet, de  a vége felé kezdtem gyanút fogni... Egyrészt csak ugribugri volt, meg comb-fenék, ilyesmi, de a has például teljesen kimaradt (na nem mintha annyira hiányzott volna). Aztán Rékának volt egy olyan megjegyzése, hogy a következő 20 perc megváltás lesz. Elkezdett zakatolni az agyam. Arra gondol, hogy jót fogok pihenni utána, vagy milyen jó érzés lesz kisportoltan leülni, vagy mire? 
 
Jól gondoljátok! Még volt 20 perc hátra! Persze Réka mondta, hogy ha nem bírjuk, vagy nincs időnk, akkor lehet az egyiket csak, de ha igazán vagányak vagyunk, akkor bizony be kell vállalni, meg gondoljunk a kétrészes fürdőruhánkra. Hűha!
 
Egyébként állandóan "hűházott" az edzés alatt. Elég vicces szövege van amúgy is. Laca persze a pont akkor érkezett meg a gyerekfürdetésből, amikor belső combot csináltam, nyitogattam a lábaimat, amelyek már úgy remegtek, hogy nem is kellett őket mozgatni, maguktól dolgoztak, Réka meg közölte, hogy ha holnap visszautasítjuk a férjünket, akkor azt tolerálnia kell, Laca meg nem értette, mire mondja ezt Réka, nekem meg magyarázni kellett, miközben majdnem kimúltam a szőnyegen.
 
Na szóval lenyomtam az egészet egyben és lehet, hogy még holnap is ő lesz, aztán már újra szeretnék futni, csak nagyon lassan gyógyul a lábam. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr542575172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása