Fittlesz-L 2010.12.31. 22:24

Bemutatkozunk

 Gigi, 33 éves családanya, két nebuló mamája, aki miután világra hozta őket, kissé megváltozott testileg (és persze lelkileg is, vagyis nagyon boldog), időhiányban szenved, de meg akarja oldani, hogy a sport élete részévé váljon, lefogyjon vagy 15 kilót, energikusabb és erősebb legyen, ezért elhatározza, hogy elkezd futni. Először kicsiket, mivel két háznyi távolság után is úgy szúr az oldala, mintha kést mártogatnának bele, de idővel növelni szeretné a távot. Ebben segítségére lesz örökmozgó, kotnyeles vizslája, mint állandó, hűséges kísérő (akiben annyi energia van, hogy egy két órás lovas terep után rohan a labdáért, hogy dobálják neki) és eme blog, ahol drága sporttársai sikerein felbuzdulva nem adhatja föl a küzdelmet, akármennyire nehéz is lesz. Nem nyafog, nem fáradt, csinálja. Mindezt január elsejétől élesben. Hajrá!

 

 Barbi vagyok, 32 éves. Hosszú idő óta a maximális mozgás, amivel büszkélkedhetem: az egér kattintása a monitor mellett. Sokáig újságíróként dolgoztam, most „péeresként” tevékenykedem egy ügynökségnél. Folyamatosan rohanok és eddig meg voltam győződve arról, hogy semmi időm a sportra. Szeretném bebizonyítani ennek az ellenkezőjét. Január 1-től elhatároztam, hogy hetente minimum kétszer, másfél órát edzeni fogok. Nincs több kifogás! Juhééé! 

 

 

 

   Fanny vagyok, 22 éves. Nem most kezdek barátkozni a rendszeres mozgás gondolatával. Életem nagy részét végigkísérte, sokszor elszántan tettem minden nap magamért, olykor viszont lázadtam és a kisujjamat sem mozdítottam. Egy ideig arra vártam, hogy legyen valaki, akiért érdemes elkezdeni és küzdeni a betegségem ellen. Izomsorvadással születtem, ami a mai orvostudomány szerint gyógyíthatatlan és az izmok leépüléséhez vezet. Meg is érkezett akire vártam, de hamar tovább is állt. Majd rájöttem, nem másért, mint magamért az egészségemért, de legfőképp az életemért kell küzdenem. Gyakran jár a fejembe egy gyermekkoromban rólam készült tanulmány mondata:  „ …a kislány légző izmainak gyengülése az élete végét jelentené… „ Ennek a mondatnak a súlyosságát, egy tüdőgyulladásnál megtapasztaltam. Féltem, hogy nem lesz több lehetőségem átélni sok-sok csodás élményt, s közben haragudtam magamra, hogy ugyan eddig is sokat tettem magamért, de nem eleget. Kerekesszékben élek 16 éve, nem ismerem a lehetetlent, és ez mindenre jellemző. Megjártam 2009-ben Pekinget két barátnőmmel, ahol egy hónapot töltöttünk el őssejt beültetésen. Majd sok munkával, rehabilitációkkal év végére egy járógép segítségével megcsináltam azt, amit az orvosok nem hittek volna: Álltam. Eddigi rekordom másfél óra. A jövőben pedig szeretnék még több „lehetetlen” dologról beszámolni, ezért előre és mozgásra fel!

 

   Céljaim számokban: Egy év alatt összességében 365 órát mozgással fogok tölteni. Legalább 52 alkalommal használatba veszem a szobabiciklimet. A járógépemmel állva egyszer „reklám” nélkül végig nézem a Titanicot, aminek a játék ideje 194 perc. Valamint több mint, 1,5 évtized óta 1 lépést nem tettem a 2 lábamon, de ezt 2011-ben megváltoztatom és 1 év/ 0 lépések számát növelni fogom. J

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr262551340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilakávé · http://www.nokmozgasban.com/ 2011.01.03. 21:12:16

Szuper ötlet és mindenkinek sikert és kitartást :))

Kika_ 2011.01.25. 12:21:28

Talán nem késve, hoztam egy ajánlatot Nektek, ami lehet, hogy további segítség az edzéseitekhez.
Mark Vella Fitneszanatómia nőknek c. könyve. Azért csak most írom be, mert eddig tudtam, hogy létezik, de kézbe akartam venni, meg akartam nézni, milyen. Ezt a hétvégén végre sikerült és amolyan átmenet a laikus és a hozzáértő között szemével nekem ez jónak tűnik. Profi színes ábrák vannak benne a gyakorlatok alatt igénybevett izomcsoportokról, tanácsokkal, feladatokkal direkt a női testfelépítés figyelembe vételével. Egyszerű, érthető, de nem tűnik elnagyoltnak.

Könyvesboltban cc. 400 HUF, de a netemn már 3200 körül megrendelhető. Már én is beadtam az igénylőlapot érte a királyi kincstárba :D

Hajrá Lányok!
süti beállítások módosítása