Futást ígértem, pontosabban beszámolókat arról, hogyan készülök a tavaszi futóversenyre.

Nos, ezzel egyelőre még nem szolgálhatok, lévén az elmúlt napokban még a busz után se futottam, bár az egyébként sprintekhez igen kiváló edzés tud lenni, és ha kellően jól végzi az ember, akkor még egészséges is, hiszen nem a busz kipufogóját szippantja be egynémely káromkodások közepette, hanem utastársainak kellemes illataromáját. 

Tegnap este viszont mégis sikerült mozgásigényemet kielégíteni, ugyanis egy céges rendezvény keretében elmentünk bowlingozni. A maximum 1-2 órásnak szánt könnyed programból a végére négy órás folyamatos gurítás lett, ami tekintve, hogy NEM tudok bowlingozni, igen komoly teljesítmény.

Úgy kell elképzelni a dolgot, hogy karizmom az úgy nagyjából nincs. A bowlinggolyók többnyire nehezek, és bár vannak köztük könnyebbek is, amiket egész jól tudnék kezelni, tudom, hogy minél nehezebb a golyó, annál nagyobb az esélye, hogy legalább pár bábut sikerül felborítanom vele, ezért közepesen nehezet választok. Innentől a kihívás már adott: a golyóval el kell jutnom a pálya elejéig, addig piszkosul koncentrálok, hogy el ne ejtsem, ott viszont aztán meg kell próbálnom úgy rápottyantani a pályára, hogy azon egyenesen végigguruljon, némi lendülete is legyen, és hogy időnként azért mosolyogva fordulhassak hátra az egyébként nagyon aranyosan nekem drukkoló sporttársakhoz, ne a szélső árkokban kössön ki. Mindezt igen látványos (khm) technikával, kétkezes módszerrel sikerült megvalósítanom, és meccsről-meccsre egyre jobb lett az eredményem, amire igen büszke vagyok. 

Más kérdés, hogy a szomszéd pályán a társaságunk egyetlen másik női tagja az ugyanakkora golyót, mint amivel én játszottam, könnyedén lendítette előre, két meccset is igen komoly előnnyel megnyert... de ez nem keserít el, inkább csak büszke vagyok nőtársamra, és remélem, a következő hasonló alkalommal már én is eredményesebb leszek. Addig is gyúrok bicepszre meg tricepszre. 

(Eszter)

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr572596426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása