Újra itt! Mentségemre legyen mondva, hogy influenzás voltam és költöztem! Most értékelem a sport azon oldalát, hogy megerősítette az immunrendszerem. De tényleg!!! 4 nap alatt letudtam az influenzát :) Kimaradt 2 hét mozgás egy seb miatt:((( Tegnap elmentem kosár edzésre, de csak nézőnek(szintén a sebem miatt), rossz volt így nagyon!

Ma gondoltam felavatom az új lakást! Mivel legfontosabb szempont volt a költözésemnél az, hogy beférjen az edzőgépem a lakásba nem állhat kihasználatlanul! :) Tehát átültem rá..mire eszembejutott, hogy otthon apukám segít, mert én nem érem el a fenti súlyokat...meg kellett terveznem, hogy is oldjam ezt meg, de sikerült! Hátizom és mellizom letudva, utána székbe vissza ágyra ki (nincs matracom, nem tudok talajon edzeni) és jöhetett a hasizom valamint a tricepsz, ez kb 1,5 óra mozgás volt. Úgy érzem megérdemlem a vacsorám, ami 2 mandarin és egy alma :) Remélem újra fitt leszek :) Marietta

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l.blog.hu/api/trackback/id/tr572636932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása